Thursday, February 17, 2011

Cabel Car Genting


nak citer pasal caber car plak...tgh ade md nak merepek meraban pasal bnde alah ni....seriouly b4 ths mmg aku x pnah sesekali nak mncuba bnde alah ni.aku pun xtau nape...mybe takut kot or mmg x tringin sgt la nak mncuba....tp sjak2 ni tbe2 lak ade rase nak naik cabel car...so  aku pun dgn segan silu pun mencuba la bnde alah ni....

so ni la first time aku naik cabel car....pergh....mmg tinggi de....cup2..sbelum tu if korng terbace bnde ni n korng nak kutuk hbis2 coz kuno baru nak mncuba,tu punyer pasal korng.tp aku x kire nak meluahkan rase puas aku setelah dah mncuba.hehe....ble dh naik tu perasaan bercampur mcm2...ade takut,ngeri,best,gayat,nak mati,hidup x lame,eh...ape aku merepek ni..??smpai ke situ plak...tp ni mmg klu ajak mak aku naik mmg x lepas la...penakut ckit..hehe...elleh nak ckap org ko pn lbh kurang same kot...

mase nak naik bnde alah tu jgk la ade si mamat nak ambik gambar ape da...tp ble pkir2 balik myb ade gunenyer gak diorng bt mcm tu...mane la tau kot2 salah satu cabel car terjatuh so diorng dapt kesan siape yg jatuh drp gambar tu kot...jer la...haha!mane la tau btul...kan2??

pd mulanyer mmg la takut pasl tinggi sgt klu jatuh pun mmg korng xkn nmpak dunia blik.so mcm berisiko ckit la bg org yg takut dgn kegayatan.haha!rase terapung di awan pun ade...tp dlm keadaan takut tu sengaje bt muka slambe mcm berani sgt coz aku xnk panik kan dri sndiri.org yg kat sbelah aku plak yg panikkan aku...nak termuntah la ape la...mcm2!hish!nasib bk la die x muntah kat situ gak.klu x mmg dah lame aku humban masuk gaung!ceh!larat kerr...

time balik...satu hal plak...mmg panas giler pun ade gak tp sje2 bt mcm xde bnde...time otw nak blik dgn cabel car ade la satu couple ni berumur dlm 40 kot...so naik la skali...mmg kurang ajar gler pun ada gak.yela klu korang nak bercium/beromen ker agak2 la ckit...tunngu la lpas kat stesn blah sane...so korng nak bt ape pun punyer pasal la...tp aku pun fhm gak diorng nak gak beromantik dlm cabel car mcm bdk2 muda...tp cover2 la ckit...nak ber kiss2 pun senyap2 la,ni x,mcm nak bt free show kat dalm tu,tau la korng makhluk asing pun,agak2 de respct org malaysia.bangang!!yg 2 ekor ni mmg aku larat gler nak humban masuk gaung!huh!

ble time malam mmg takut gler pasal gelap cume ade 2 3 lampu jer.nak tgk bwah pun takut nmpak bnde2 yg x diingini.haha...hantu la tu!biasela klu dah dasar penakut,kat mane2 pun mcm tu gak...tp dalam hutan kot...klu jatuh cnfrm kne bwak lari bunian,haha!bayangkan la time nak masuk umah hantu pun x lepas.haha!

No comments:

Post a Comment