Tuesday, February 22, 2011

Apa Aku Mahukan Dlm Perhubungan??


  1. mahu dimanja2,lagi bertambah bahagia klu diriku dipanggil baby,honey,or syg.

  2. Bila aku merajuk,si dia memujuk aku,ini menunjukkkan si die sgt ambik berat n takut kehilangn aku.

  3. Aku mahukan kejutan terutama pd hri special aku (birthday).kejutan bg aku adalah sesuatu yg romantik.

  4. Bila dah jadi gf pd seseorng tu,aku berasa sensitive sekiranya tdk diberi perhatian.malu aku nak akui bnda ni.tp aku mahu diberi perhatian spt anak kecil.hehe!

  5. Aku mengharapkn kesetiaan si die wlaupun aku sndiri yg berlaku curang.coz aku mahu memilih llaki terbaik utk perhubungn yg berkekalan.

  6. Kasih syg tu penting.aku mahukan si die buktikan bkan skadar dgn kata2 manis.tu x cukup!!

  7. aku mahukan belaian dr si die...tindakan spontan cthnyer membelai rambutku.hehe!
  8. Aku bangge sekiranya si die dpt melindungi aku drp bahaya.so..sku akn rase lbh selesa n slamat ble dating dgn si die.

  9. Walaupn aku ade problem kecik/remeh,aku mahukan sokongn dri si die...
  10. biasalah aku kekadang suke bercerita/bergossip.cthnyer mcm hal yg berlaku kat tmpat kje lame/kakak aku bru ptus cinta n watever la...jadi dgr je la dgn sabar wahai si die..
    .
  11. Aku mahu si die mengambil berat pasal kesihatan aku. Cthnyer klu aku demam,selsema,sakit perut n....

  12. aku mahu lakukan aktiviti yg jarang couple buat. Cthnyer mcm bercuti kat mane2 pulau yg best n menyelam together.Wlupun aku tau permintaan sebegini ssh ditunaikan si die,tp aku hrap satu hri nanti si die sdar knp aku inginkn memory sebegini.
  13. Aku mahu si die pandai membahagikan masa utk kerja dan cinta. Aku x ske klu die terlalu busy sehingga mengabaikan pasangan sndiri.

  14. Yg paling aku x ske sekiranya si die mmg pakar giler dlm bab2 memutar belit kenyataan.hmm...mcm la aku ni bdk2 sgt xtau ape yg kau tgh bt ni...

  15. aku mmg bercita2 tinggi sentiasa mahu baiki keadaan supaya jd lbih bk walaupun dlm soal cinta.so kemungkinan bsar aku akn say bye2 bile dh berjumpe dgn llaki yg terbaik.haha!

1 comment:

  1. assalamualaikum..

    first time singgah cini dan folo blog ini...

    salam perkenalan dihulur...

    ReplyDelete