Wednesday, March 9, 2011

hmmm...hri ni hari yg teramat bosan sesangat pasal xde bnde lngsung yg blh aku bt...last2 day ade gak aktvti making coklat 200 piecs 4 uncle/anty...actly 2day my niece punyer birthdy..tp dsbbkan ad problm ckit pospon la hri isnin ni...dri bulan lpas lg actly aku dh blikan die hadiah...well excited..ank buah yg first.
baring2 ats katil smbil memikirkn masalh bsar yg aku hdpi skrng.mcm2!berkenaan dgn keje,love n bnyk lg la...psl keje ntah ble la aku ni nak start n rise up.hmm...someday...mals2! pikir!!

pasl love plk lg pening2!!!actly aku sndiri yg xnak jd mcm ni..biase la...dh kene dri sndiri tanggung la..hamik ko!!tamak sgt!!aku bg satu nak dua!!x ckup lg ker nita???bt ape perlu ade bckp utk cover all kesedihan yg ko akn alami???hidup msti ade happy n sad.takut ko akn dicurangkan??pgg pd prinsip xnak pcaye lngsung pd llaki even bf sndiri....??ye...ko slalu berpkir yg bf ko akn berlaku curang wlupun sbnrnyr x.aku x tau sejauh mane kamu jujur...sbb tu ko x rase bsalah ble bt keputusan mcm ni..tamak...sakitkan hati yr tersayg...

hmm...mmg x patut slama ni melukakan hati org lain diam2.plz appreciate org yg menyayangi kte dgn spenuh hati...klu ko lukakan hati org,someday ko kne balik...alamak..takut nyer aku!!!!xnak jd mcm tu!!!ape aku nak wat ni..!!!nak lari dr masalh ni bkn snang.penyelesaiannyer ade tp cuma ko x sanggup,ko confuse,ko tamak,ko xnak hilang sumenyer!!!klu aku bt kputusn yg akn memuaskn sume org,cnfrm aku hilang true love aku!!tidak2!!!xnak!!x sanggup!!!

baring lg smpai pening kpala...pikir ape la ko ni...
aku x suke org yg ske cmpur tgn dlm hal aku...especially personal...aku buat biar aku yg tanggung sndri...wlupun org yg paling special dlm hdup aku,aku tau die berhak campur tangn.tp aku x blh...aku x ske...lg bnyak soaln,lg bnyak bnde yg dituduh,bnyak bnde yg aku kne,lg la bnyak aku sakit hati or menyampah tgk muka die!time klu aku date,aku x ske bercerita psl org tu la...org ni la...sakit hati la...jealous la...tggu time lain blh x???time kuar date tu btul2 quality punyer time yg kte ade utk 2gether.nak jgk bertekak...kan dah buang mase...time date aku jauh skali utk gaduh/bertekak/borak bnde yg nothng...sume tu worse la...xnnnakk!!!

ahh...malas dah pikir!!!layan facebook hilang stress!!!

No comments:

Post a Comment